Kuidas toetada last matemaatika õppimisel? Video järelvaatamiseks

10,00 

Praktiline veebinar Zoomis

Järelvaatamise pilet, mille ostmise ja tasumise järel saadame veebinari salvestuslingi Teie meiliaadressile.

Soodushind kuni 30.septembrini!

Esimene matemaatika õpetamise toetamise veebinar toimus neljapäeval, 10.augustil kell 15 – 16

“Kuidas julgustada ja toetada koolieelikut või algklassilast matemaatika õppimisel?” 5 tähtsaimat aluspõhimõtet, mis innustavad last rõõmsalt õppima matemaatikat.

Veebinar on mõeldud õpihimulistele vanematele ja õpetajatele.

Veebinari viib läbi hariduspsühholoog Tiia Lister

TULE JA AVASTA HUVITAVAID VÕIMALUSI MATEMAATIKAT MEELDIVALT ÕPPIDA, ET VÕIKSID OMA LAST VÕI ÕPILASI PAREMINI TOETADA.

Matemaatika õppimise tasulised veebinarid aitavad lapsevanemal endal ja ka õpetajal saada ideid, kuidas võiks õpetada lapsele matemaatikat nii, et ta saaks sellest rõõmu ja soovi õppida.

*****

INFOKS:

Osaluspileti soetamise järel saad kinnituskirja veebinarist osavõtu õiguse kohta. Enne veebinari toimumist  saadame teise meili Zoomi aadressiga ostul lisatud meiliaadressile, mis tagab veebinarile sissepääsu. Kõik osaluspileti ostjad saavad pärast Zoomi toimumist ka järelvaatamise õiguse.

Kirjeldus

Matemaatika õppimise toetamisest kodus ja koolis.

Selle veebinariga alustame lapse arengust lähtuvat ühist matemaatika õpiteekonda, mis seab fookusesse eelkõige lapse õpirõõmu, arusaamise ja matemaatilise mõtlemise arendamise eesmärgid.

Selleks, et saaks last toetada sellel teekonnal, on vaja esmalt täiskasvanuna ise mõista tähtsaid aluspõhimõtteid matemaatika õppimiseks ja leida oma kogemustest selleks positiivseid tundeid.

Kui matemaatika õppimisega seostuvad negatiivsed tunded, siis ei tekita isegi head oskused ja tulemused huvi süveneda. Õppimine algab alati uudishimust ja soovist rohkem teada saada. Nii on eriti lapsel, kui ta tahtmine pole rikutud.

Veebinaril räägime sellest, mis tekitab lapses soovi ja motivatsiooni avastada matemaatika põnevat ja huvitavat maailma. Kui lapsevanemal endal pole olnud matemaatikaga parimad suhted, siis need paranevad lapsega koos ühisel õpiteekonnal.

Matemaatika õppimise toetamise veebinarid on Sulle, kui:

  • Oled lapsevanemana või klassiõpetajana ise olnud kimpus matemaatikaga.
  • Kui Sinu tunded matemaatika suhtes pole olnud positiivsed ja sellepärast Sa ei soovi, et laps matemaatikat õppides samu tundeid kogeks.
  • Soovid leida ideid, kuidas oma last innustada rõõmsalt avastama matemaatika maailma aardeid.
  • Soovid, et Sinu lapsel hakkaks koolis algusest peale matemaatikaga hästi minema ja ta võiks kogeda rõõmu selle õppimisest.
  • Soovid oma teadmistega toetada last nii, et ta mõistaks matemaatikat, mitte ei peaks ilma arusaamiseta lihtsalt pähe õppima valemeid.
  • Tahaksid , et ta oskaks ise leida häid lahendusi elulistele probleemidele, mis on olulised ka veel täiskasvanueas.
  • Tahaksid, et Sinu laps leiaks algusest peale matemaatikaga sellise ühise keele, et ta ei peaks tulevikus edasiõppimisel või elukutse valikul loobuma mõnest erialast, sest matemaatikaga on tal koolis olnud halvad suhted.

Esimene veebinar 10.augustil kell 15

“Kuidas julgustada ja toetada koolieelikut või algklassilast matemaatika õppimisel?”

5 tähtsaimat aluspõhimõtet, mis innustavad last rõõmsalt õppima matemaatikat.

Sellel veebinaril räägime lihtsalt ja praktiliste näidetega:

  • Miks ja kuidas peaks arvestama lapse arengu seaduspärasusi ja lapsepsühholoogiat, et laps tahaks rõõmsalt hakata õppima matemaatikat?
  • Mis võib olla takistuseks juba algusest peale, et lapse huvi kaob või tekib lausa vastumeelsus matemaatika suhtes?
  • Miks tekivad juba varakult õpiraskused? Kui palju see sõltub vanemast või õpetajast?
  • Kuidas motiveerida ja innustada last õppima elulist matemaatikat?
  • Millised näiteid, võtteid ja vahendeid saab kasutada, et laps hakkaks mõistma sisuliselt matemaatikat kohe algusest peale?