10 sammu, mis aitavad ennetada raskusi õpetajatöös 2.samm

5,00 

Jõulukingiks õpetajale!

2.samm abiks algavale ja teadlikule õpetajale oma tööga seotud raskuste ennetamiseks – teadlikult õpetajarolli!

  • Materjal 37 lehekülge paljude näidete ja praktiliste soovitustega
  • Pildid internetileheküljelt www.pixabay.com
  • Soovituslikud raamatud esitatud kaanepildiga
  • NB! Jõuluaegne soodushind  15.jaanuarini 2023!  

Kirjeldus

Õpetaja roll ja rollikäitumine -2 samm

Samm 2 – Teadlikult õpetajarolli!
1. Õpetajaroll, rolli omaksvõtmine ja edukas rollikäitumine. Lk.3
2. Miks on vaja õpetajale teadmisi psühholoogilisest vaatest õpetajarollile? Lk. 4
3. Õpetajarolli sisu oleks nagu kõigile teada ja selletõttu käituvad lapsevanemad vahel
õpetaja kriitikuna. Lk.7
4. Rolli omaksvõtt, kooli ühine, isiklik õpetaja rollipilt, tajutud rolliootused, teadlik
rollikäitumine. Lk.9
5. Rolli omaksvõtmise etapid õpetaja professionaalses arengus. Lk.11
6. Õpetaja heaks toimetulekuks oma tööga on tal hädavajalik tunda teiste osapoolte
rolliootusi temale kui õpetajale ja neid täita. Lk.13
7. Rollikujutlus, rollipilt – õpetaja enda ettekujutus õpetajarollist, milline ta peaks olema
õpetajana ja kuidas käituma. Lk.16
8. Kuidas õpetajarollis käitumine kaitseb õpetajat? Lk.17
9. Milline on õpetajarolli sobiv ja edukas rollikäitumine? Lk.20
10. Milline peaks olema või ei tohiks olla õpetaja töökorraldus eri rollides – rollirepertuaar?
Lk.21
11. Õpetajarolli tähtsaim alamroll on see, et õpetaja on juht! Lk.24
12. Õpetaja juhtimiskäitumine õppetunnis ja klassijuhatajana. Lk.25
13. Õpetajana olla juht on igapäevane ülesanne. Lk.26
14. Õpetaja juhtimistegevused koolis ja võimalikud vead. Lk.27
15. Millised on õpetaja ülesanded ja tegevused, kui ta on parajasti juhirollis? Lk.28
16. Õpetaja kui juhi sisemine kindlus paistab välja tema kindlast väljendusviisist ja käitumisest
Lk.32
17. Praktilised nõuanded ja kasu õpetajale tema töös õpetajarolli ning juhirolli teadliku
omaksvõtu tulemusel Lk.35