10 sammu, mis aitavad ennetada raskusi õpetajatöös – 4.samm

5,00 

Jõulukingiks õpetajale!

4.samm abiks algavale ja teadlikule õpetajale oma tööga seotud raskuste ennetamiseks – mõista õpilast, reageeri targalt!

  • Materjal 48 lehekülge paljude näidete ja praktiliste soovitustega
  • Pildid internetileheküljelt www.pixabay.com
  • Soovituslikud raamatud esitatud kaanepildiga
  • NB! Jõuluaegne soodushind  15.jaanuarini 2023!  

Kirjeldus

10 sammu, mis aitavad ennetada raskusi õpetajatöös

Vihik 2

Sisukord

Samm 4 – Mõista õpilast ja reageeri targalt!

  1. Kuidas mõista psühholoogiliselt inimese käitumise põhjusi? Millest tuleneb õpilaste halb käitumine tunnis ja kuidas seda saab õpetaja muuta? Lk.3
  2. Erinevad käitumise põhjused psühholoogilises vaates. Lk.8
  3. Inimese käitumise erinevad psühholoogilised põhjused ja võimalused. Lk.9
  4. Käitumisraskused, halb käitumine või käitumishäire. Lk.16
  5. Murdeeas õpilaste puhul on tavakoolis halb käitumine kahjuks tavaline. Lk.17
  6. Miks õpilased käituvad tavaliselt halvasti ja mis eesmärgil, kui ei ole tegemist käitumishäirega? Lk.18
  7. Viis põhipõhjust, miks mõned õpilased käituvad halvasti, kuidas õpetajad lisavad „õli tulle“, selle asemel, et reageerida teadlikult asjaolude parandamiseks. Lk. 19
  8. Õpetaja võimalused õpilaste psühholoogiliseks mõjutamiseks. Lk.29
  9. Kuidas õpetaja saaks teadlikult mõjutada õpilast klassis? Lk. 30
  10. Psühholoogilise mõjutamise valdkonnas võime tuua välja kolm erinevat võtet. Lk.30
  11. Mõjutamise viisid, mida õpetaja saab kasutada koolitöös. Lk.32
  12. Klassi liider – õpetaja toetaja või vastane? Lk.34
  13. Klassivanem ja tema abilised – valitud juba 1. klassist alates! Lk.35
  14. Miks on klassi liidril nii suur võim ja kuidas ta seda kehtestab teiste grupiliikmete seas? Lk.37
  15. Iga aktiivne poiss tahab olla juht või liider! Lk.39
  16. Miks mõnest poisist saab liider klassis? Miks mõni tüdruk on teistest tugevam juht? Lk.41
  17. Eneseanalüüsiks ja kokkuvõtteks selle sammuga seoses. Lk.48