10 sammu, mis aitavad ennetada raskusi õpetaja töös. 5.samm

5,00 

Jõulukingiks õpetajale!

5.samm abiks algavale ja teadlikule õpetajale oma tööga seotud raskuste ennetamiseks – kord majja!

  • Materjal 44 lehekülge paljude näidete ja praktiliste soovitustega
  • Pildid internetileheküljelt www.pixabay.com
  • Soovituslikud raamatud esitatud kaanepildiga
  • NB! Jõuluaegne soodushind  15.jaanuarini 2023!  

Kirjeldus

10 sammu, mis aitavad ennetada raskusi õpetajatöös

Sisukord

Vihik 2

Samm 5 – Kord majja!

  1. Õpilastesse ja endasse positiivse suhtumisega õpetaja tuleb oma tööga toime, on autoriteetne ning suudab tagada töörahu klassis. Lk.2
  2. Distsipliinist ja õpetaja autoriteedist. Lk.2
  3. Mida me üldse mõistame distsipliini all psühholoogilises mõttes? Lk.4
  4. Psühholoogilised eeldused, et õpetaja suudaks klassis positiivse, õpetamiseks ja õppimiseks sobiva mikrokliima luua. Lk.5
  5. Enesekehtestamine – õpetajale vajalik sotsiaalne oskus kui ka positiivse endasse suhtumise tulemus. Lk.6
  6. Õpetaja enesekehtestamise oskus, kehtestav käitumine. Lk.7
  7. Enesekehtestamise õiguste deklaratsioon ja igaühe õigused. Lk.11
  8. Õpetaja kehtestava käitumise tunnused. Lk.13
  9. Vastus on “Ei!” Lk.14
  10. Reeglid paika – mõtleme koos välja, sõnastame selgelt ja täidame kõik, õpetajad samuti! Lk.17
  11. Sotsiaalsed normid on klassi reeglite tagamaaks. Lk.20
  12. Sotsiaalsete normide liigid arvestades nii üksikisiku kui ka grupi arengut ja omapära.Lk.22
  13. Milline peaks olema erinevate sotsiaalsete normide omaksvõtt väikelapse east sotsiaalselt küpse täiskasvanu eani? Lk.23
  14. Sotsiaalsed normid erinevates tegevustes või eluvaldkondades. Lk.28
  15. Distsipliin õppetunnis. Miks peaks õpetaja oskama luua ainetundi töörahu? Lk.29
  16. Mis on distsipliin? Miks koolis on distsipliini vaja? Lk.30
  17. Ebaefektiivsed meetodid distsipliiniprobleemide lahendamiseks. Lk.32
  18. Põhilised soovitused õpetajale hea distsipliini saavutamiseks. Lk.34
  19. Nõuanded noorele õpetajale õpilaste ebasobiva käitumise ennetamiseks õppetunnis.Lk.38