Alustava virtuaalassistendi psühholoogiline arengukiirendi

199,00 

Jõulusoodustus alustavale virtuaalassistendile kuni 15.detsembrini 2024.

Psühholoogiline arengukiirendi toimub ühe kuu jooksul ja algab tutvumisega Zoomis. Kahe virtuaalassistendi tandemõppes toimub 4 kohtumist Zoomis, ühiselt tehtud kodutööd Google Drives + vajadusel individuaalne psühholoogiline tugi meili teel.

Psühholoogilisest arengukiirendist osavõtu tingimused:

  • Virtuaalassistent osaleb tandemõppes koos võimaliku tulevase teise virtuaalassistendist koostööpartneriga.
  • Kodutööd Google Drives on tehtud tähtaegselt vajaliku juhendamise jaoks ja enda ettevalmistuseks Zoomis kohtumisteks.
  • Arve esitatakse peale tutvumiskohtumist Zoomis ja tasutakse virtuaalassistendi poolt eelnevalt enne juhendamise algust.
  • Konfidentsiaalsus kõigi osapoolte vahel.

Infoks:

  • Registreerimine psühholoogilisesse arengukiirendisse toimub meili teel tiia.lister@gmail.com
  • Zoomis toimuvad vestlused arengukiirendi raames salvestatakse koos kodutööde juhenditega ja on kättesaadavad Google Drives vastavas õppekaustas kuni 2024. aasta lõpuni.
  • Kõik ühiselt koostatud materjalid on kasutamiseks vaid tandemõppes osalenud õppijatele.

Kirjeldus

Mis on psühholoogiline arengukiirendi virtuaal-assistendile tandemõppes?

Oma paljude kogemuste tõttu koolitajana ja nõustava psühholoogina, nüüd ka koostöös alustavate virtuaalassistentidega, teevad mind murelikuks nende raskused psühholoogilises plaanis. On loomulik, et uue elukutse õppimine, karjääripööre ja kohanemine võimaliku uue ettevõtluse valdkonnaga on keeruline. Virtuaalassistendil on vaja kohaneda kahe erineva rolliga üheaegselt – ise ettevõtjana ja samas teist ettevõtjat abistava virtuaalassistendina. See on noorele ja alustavale virtuaalassistendile suur väljakutse, kuna selles on peidus juba eos rollikonflikt. Selline olukord nõuab selget arusaamist mõlemast rollist, et oleks võimalik oma teenust enesekindlalt pakkuma hakata.

Olen näinud koostöös ja lugenud virtuaalassistentide sotsiaalmeedia postitustest seda ebakindlust (kahtlused oma tugevuste ja oskuste suhtes, keerulised olukorrad klientidega, tööaeg ja -töökorraldus jne.), mida psühholoogilise arengukiirendiga on võimalik tasandada. Saab ennast mõlemas rollis täpsemalt määratleda ja tugevusi selgemalt esile tuua ka oma tööpakkumises, kliendivalikus ja kliendiga suhtluses.

Psühholoogilise arengukiirendi eesmärkideks on:

  • aidata alustaval virtuaalassistendil saada selgem ülevaade oma tugevustest, oskustest ja teadmistest;
  • juhendada teda oma tugevuste, virtuaalassistendi tööks eelduste, sobivate isiksuseomaduste analüüsimisel;
  • toetada tema heal tasemel oskuste kirjeldamist kodulehel või portfoolios, võimalikus tööpakkumises konkreetsele kliendile;
  • klientide tausta, vajaduste, ootuste ja mõtteviisi parem tundmaõppimine, kliendiga vestluse ettevalmistus;
  • enesekindel vestlus kliendiga – mida küsida, kuidas enda tööd tutvustada, mida kokku leppida;
  • aidata tasandada alustava virtuaalassistendi psühholoogilist ebakindlust, selgitades koos välja selle põhjused ja edukalt tööga alustamise takistused;
  • juhendada tandemõppe ajal kahe virtuaalassistendi koostööpartnerluse kujunemist, nende omavahelist sobivuse ja heade tööoskuste väljaselgitamist.

Psühholoogilise arengukiirendi ja virtuaalassistentide tandemõppe läbiviijaks on hariduspsühholoog Tiia Lister

Milline ettevalmistus on minul psühholoogilise arengukiirendi läbiviimiseks?

Olen töötanud aastaid noori spetsialiste juhendava ja toetava psühholoogina, eelkõige noorte õpetajate ja mitmete praktikantide juhendajana.

Eelmise, 2024. aasta kevadest alates olen teinud koostööd ja juhendanud kahte virtuaalassistenti praktikas. Selle aja jooksul oleme arendanud koos minu 2020. aastal alustatud veebiõppe koolitusettevõtet. Ettevõtja – koolitajana olen töötanud üle 20 aasta ja juhtinud ka kahte MTÜ-d.

Kui tänu viiruseajale muutus koolides nõustamine võimatuks, siis viisin kogu oma koolituse veebi, õppides ja teostades kõik vajalikud tööd ise, viimasel aastal ka koos oma suurepärase virtuaalassistendiga. Tänu sellele olen lähedalt näinud virtuaalassistentide kohanemise psühholoogilisi murekohti ja tunnen mitmeid nende töövaldkondi hästi. Olen läbinud tutvumiseks virtuaalassistentide õppega ka “VA proovinädala”.

Kuna veebiõppe jaoks olen palju õppinud ja oma oskusi täiendanud, siis oskan hinnata, aga ka psühholoogina juhendada virtuaalassistente nende kohanemisteekonnal oma tööga.

Enda õppimiste tulemusena olen viimase 5 aastaga õppinud ja teostanud:

  1.  Loonud ise oma veebiõppe koolitusprogrammid koos seda kajastava kodulehe ja toimiva e-poega.
  2.  Õppinud ise paljudel veebikoolitustel Google digioskuste, Veebimajutuse, Turunduslabori, Edu Akadeemia ja   Inspiraatorite grupi kaudu.
  3.  Salvestanud algselt üle 70 videoloengu või veebinari, mis on hetkel osaliselt kättesaadavad minu YouTube kanalil.
  4.  Viinud läbi üle 20-30 veebinari või meistriklassi põhiliselt õpetajatele ja lapsevanematele. Koostanud nende vajaduste ja tagasiside küsimustikke Google Formsis. Teinud Google Drives kodutööde juhendamist.
  5.  Teinud Canvas oma meiliturunduse jaoks vajalikke kujundusi ja infovoldiku ühele organisatsioonile.
  6.  Smaily meiliturundusplatvormi kaudu koostanud uudiskirju, maandumislehti ja postitusi.
  7.  Loonud Õpetaja Õpivaramu Thinkifici õppeplatvormil.
  8.  Reklaaminud veebinare infokirjadega, erinevates sotsiaalmeedia kanalites (FB, Instagramm, LinkedIn) ja mitmetes FB gruppides.
  9.  Olen podcasti “Koolikella jälgedes” koostaja ja vastutaja.
  10.  Olen läbinud ” VA proovinädala” ja vaadanud paljusid virtuaalassistentidele mõeldud Liina Ostumaa Kohvipause ja veebinare laiema virtuaalassistentide õppest ülevaate saamiseks.

Psühholoogilise arengukiirendi kasulikkus alustavale virtuaalassistendile:

  • Enda tähtsamate tugevuste leidmine ja virtuaalassistendi tööga alustamise psühholoogiliste takistuste kaardistamine.
  • Lähtudes enda valmisolekust VA tööks, toetavatest isiksusejoontest, parimatest oskustest ja töövõtetest oma kodulehe või portfoolio korrigeerimine.
  • Parem arusaamine ettevõtjatest klientide mõtteviisi, VA -le esitatavate ootuste ja kliendi vajaduste väljaselgitamisest ning kliendiga suhtlemise põhivõtetest.
  • Koos teise tandemõppe virtuaalassistendiga koostööpartnerluse katsetamine, sobivate töötingimuste ja töökorralduse põhimõtete väljatöötamine võimalike kokkulepete jaoks kliendiga.
  • Oma töötulemuste ja -kvaliteedi parem hindamisoskus, töö tasustamise põhimõtted koostöös tandemipartneriga.
  • Psühholoogiliselt parema valmisoleku saavutamise arengukiirendi läbimise järel, et saaks uuel 2025.aastal edukamalt alustada oma tööd virtuaalassistendina.